Ігри з Лего
КТП алгебра 7 клас
Календарно-тематичне планування алгебра 7 клас
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
7 клас алгебра
(86 год, у І семестрі — 48 год, 3 години на тиждень;
у II семестрі — 38 год, 2 години на тиждень)
І. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (6 ГОД)
Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
1 | 1 | Повторення навчального матеріалу за попередні класи | |
2 | 1 | Повторення навчального матеріалу за попередні класи | |
3 | 1 | Розв'язування вправ | |
4 | 1 | Розв'язування вправ. Самостійна робота | |
5 | 1 | Діагностична контрольна робота № 1 | |
6 | 1 | Аналіз контрольної роботи | |
ІІ. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8ГОД)
Головна мета — повторити і привести в систему відомості про рівняння, корені рівняння, розв'язування рівнянь; ввести означення лінійного рівняння, рівняння першого степеня з однією змінною; навчити розв'язувати лінійні рівняння та задачі за допомогою лінійних рівнянь.
Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
7 | 1 | Загальні відомості про рівняння | |
8 | 1 | Лінійне рівняння з однією змінною | |
9 | 1 | Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них Сам.роб.№ 1 | |
10 | 1 | Розв'язування рівнянь, що зводяться до лінійних | |
11 | 1 | Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі Сам.роб.№2 | |
12 | 1 | Розв'язування задач за допомогою рівнянь | |
13 | 1 | Розв'язування задач за допомогою рівнянь | |
14 | 1 | Тематичне оцінювання № 1 | |
IIІ. ЦІЛІ ВИРАЗИ (46 ГОД) Головна мета — ввести поняття цілого раціонального виразу, степеня з натуральним показником, одночлена і многочленна, тотожно рівних виразів, тотожності; навчити зводити до стандартного вигляду одночлени і многочлени, виконувати тотожні перетворення цілих виразів; вивчити формули скороченого множення і застосовувати їх до тотожних перетворень виразів; навчити учнів розкладати многочлен на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування і за допомогою формул скороченого множення. | |||
Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
15 | 1 | Вирази із змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу | |
16 | 1 | Знаходження числових значень виразів | |
17 | 1 | Тотожні вирази. Тотожність. Тотожне перетворення виразу. Доведення тотожностей Сам.роб.№3 | |
18 | 1 | Спрощення виразів і доведення тотожностей | |
19 | 1 | Степінь з натуральним показником | |
20 | 1 | Виконання вправ, пов'язаних зі степенем із натуральним показником Сам.роб.№4 | |
21 | 1 | Властивості степеня з натуральним показником | |
22 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів із використанням властивостей степеня з натуральним показником | |
23 | 1 | Знаходження числових значень виразів із використанням властивостей степеня з натуральним показником | |
24 | 1 | Одночлен. Стандартний вигляд одночлена | |
25 | 1 | Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня | |
26 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів Сам.роб.№5 | |
27 | 1 | Тематичне оцінювання № 2 | |
28 | 1 | Многочлен. Подібні члени многочленна та їх зведення | |
29 | 1 | Виконання вправ на зведення многочленів до стандартного вигляду | |
30 | 1 | Додавання і віднімання многочленів Сам.роб.№6 | |
31 | 1 | Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів | |
32 | 1 | Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів | |
33 | 1 | Множення одночлена на многочлен | |
34 | 1 | Виконання вправ на множення одночлена на Многочлен | |
35 | 1 | Виконання вправ на спрощення многочленів Сам.роб.№7 | |
36 | 1 | Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки | |
37 | 1 | Розв'язування вправ на розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки | |
38 | 1 | Множення многочлена на многочлен Сам.роб.№8 | |
39 | 1 | Виконання вправ на множення многочлена на Многочлен | |
40 | 1 | Виконання вправ на застосування правила множення многочлена на многочлен Сам.роб.№9 | |
41 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів | |
42 | 1 | Розкладання многочленів на множники способом групування | |
43 | 1 | Розв'язування вправ на розкладання многочленів на множники способом групування | |
44 | 1 | Тематичне оцінювання № 3 | |
45 | 1 | Квадрат суми і квадрат різниці | |
46 | 1 | Виконання вправ на використання квадрата суми і квадрата різниці виразів | |
47 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів Сам.роб.№10 | |
48 | 1 | Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці | |
49 | 1 | Виконання вправ на застосування правил розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці | |
50 | 1 | Множення різниці двох виразів на їх суму | |
51 | 1 | Виконання вправ на множення .різниці двох виразів на їх суму | |
52 | 1 | Виконання вправ | |
53 | 1 | Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів | |
54 | 1 | Виконання вправ на розкладання на множники різниці квадратів двох виразів Сам.роб.№11 | |
55 | 1 | Сума і різниця кубів | |
56 | 1 | Виконання вправ на застосування формул суми і різниці кубів | |
57 | 1 | Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники | |
58 | 1 | Виконання вправ на застосування кількох способів розкладання многочленів на множники Сам.роб.№12 | |
59 | 1 | Виконання вправ на застосування кількох способів розкладання многочленів на множники | |
60 | 1 | Тематичне оцінювання № 4 | |
IV. ФУНКЦІЇ (8 ГОД) Головна мета — ввести поняття функції, області визначення і області значень функції, ознайомити учнів із способами задання функції; розглянути функції у = кх, у=кх + в, їхні властивості і графіки. | |||
Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
61 | 1 | Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функції | |
62 | 1 | Виконання вправ на закріплення понять функція,область визначення функції, способи задання функції | |
63 | 1 | Графік функції. Графічний спосіб задання функції | |
64 | 1 | Виконання вправ на читання і побудову графіків функцій Сам.роб.№13 | |
65 | 1 | Лінійна функція, її графік і властивості | |
66 | 1 | Виконання вправ на побудову графіків лінійних функцій і на використання їх властивостей Сам.роб.№14 | |
67 | 1 | Виконання вправ на застосування властивостей лінійних функцій | |
68 | 1 | Тематичне оцінювання № 5 | |
V. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (13 ГОД) Головна мета — ввести поняття рівняння з двома змінними, лінійного рівняння з двома змінними та його графіка, системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; навчити розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним способом, способом підстановки і способом додавання) | |||
Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
69 | 1 | Рівняння з двома змінними. Розв'язок рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними | |
70 | 1 | Виконання вправ на закріплення понять: рівняння з двома змінними, розв'язок рівняння з двома змінними, лінійне рівняння з двома змінними | |
71 | 1 | Графік лінійного рівняння з двома змінними | |
72 | 1 | Виконання вправ на читання і побудову графіків лінійного рівняння з двома змінними Сам.роб.№15 | |
73 | 1 | Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом | |
74 | 1 | Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом Сам.роб.№16 | |
75 | 1 | Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки | |
76 | 1 | Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки Сам.роб.№17 | |
77 | 1 | Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання | |
78 | 1 | Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь способом додавання | |
79 | 1 | Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | |
80 | 1 | Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | |
81 | 1 | Тематичне оцінювання № 6 | |
VІ .ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (5 ГОД)
Заключне повторення є важливим етапом навчального процесу. Від його організації, змісту і форм залежить кінцевий результат навчання — глибина знань, їх міцність, системність, рівень оволодіння практичними вміннями.
Наводимо календарно-тематичне планування заключного повторення.
Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
82 | 1 | Лінійні рівняння з однією змінною | |
83 | 1 | Дії над многочленами Формули скороченого множення | |
84 | 1 | Функції | |
85 | 1 | Системи лінійних рівнянь з двома змінними | |
86 | 1 | Підсумкова контрольна робота № 7 | |
03.10.2012 | Aдмін