Головна » Ігри з Лего

Ігри з Лего

КТП алгебра 7 клас

Календарно-тематичне планування алгебра 7 клас



КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

7 клас алгебра

(86 год, у І семестрі — 48 год, 3 години на тиждень;

у II семестрі — 38 год, 2 години на тиждень)

І. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО

МАТЕРІАЛУ (6 ГОД)

Номер уроку

Кількість годин

Тема уроку

Дата прове­дення уроку

1

1

Повторення навчального матеріалу за попередні класи

 

2

1

Повторення навчального матеріалу за попередні класи

 

3

1

Розв'язування вправ

 

4

1

Розв'язування вправ. Самостійна робота

 

5

1

Діагностична контрольна робота № 1

 

6

1

Аналіз контрольної роботи

 

ІІ. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8ГОД)

Головна мета — повторити і привести в систему відомості про рівняння, корені рівняння, розв'язування рівнянь; ввести означення лінійного рівняння, рівняння першого степеня з од­нією змінною; навчити розв'язувати лінійні рівняння та задачі за допомогою лінійних рівнянь.

Номер уроку

Кількість годин

Тема уроку

Дата прове­дення уроку

7

1

Загальні відомості про рів­няння

 

8

1

Лінійне рівняння з однією змінною

 

9

1

Розв'язування лінійних рів­нянь з однією змінною і рів­нянь, що зводяться до них Сам.роб.№ 1

 

10

1

Розв'язування рівнянь, що зводяться до лінійних

 

11

1

Розв'язування задач за до­помогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі Сам.роб.№2

 

12

1

Розв'язування задач за до­помогою рівнянь

 

13

1

Розв'язування задач за до­помогою рівнянь

 

14

1

Тематичне оцінювання № 1

 

IIІ. ЦІЛІ ВИРАЗИ (46  ГОД)

         Головна мета — ввести поняття цілого раціонального виразу, степеня з натуральним показником, одночлена і многочленна, тотожно рівних виразів, тотожності; навчити зводити до стан­дартного вигляду одночлени і многочлени, виконувати тотожні перетворення цілих виразів; вивчити формули скороченого множення і застосовувати їх до тотожних перетворень виразів; навчити учнів розкладати многочлен на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування і за допомогою формул скороченого множення.

 

 

 

Номер уроку

Кількість годин

Тема уроку

Дата прове­дення уроку

15

1

Вирази із змінними. Цілі раціональні вирази. Число­ве значення виразу

 

16

1

Знаходження числових зна­чень виразів

 

17

1

Тотожні вирази. Тотож­ність. Тотожне перетворен­ня виразу. Доведення то­тожностей Сам.роб.№3

 

18

1

Спрощення виразів і дове­дення тотожностей

 

19

1

Степінь з натуральним по­казником

 

20

1

Виконання вправ, пов'язаних зі степенем

із натуральним показником Сам.роб.№4

 

21

1

Властивості степеня з нату­ральним показником

 

22

1

Виконання вправ на спро­щення виразів із вико­ристанням властивостей степеня з натуральним по­казником

 

23

1

Знаходження числових зна­чень виразів із використан­ням властивостей степеня з натуральним показником

 

24

1

Одночлен.  Стандартний виг­ляд одночлена

 

25

1

Множення одночленів. Підне­сення одночленів до степеня

 

26

1

Виконання вправ на спро­щення виразів Сам.роб.№5

 

27

1

Тематичне оцінювання № 2

 

28

1

Многочлен. Подібні члени многочленна та їх зведення

 

29

1

Виконання вправ на зведен­ня многочленів до стандарт­ного вигляду

 

30

1

Додавання і віднімання многочленів Сам.роб.№6

 

31

1

Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів

 

32

1

Виконання вправ на додаван­ня і віднімання многочленів

 

33

1

Множення одночлена на многочлен

 

34

1

Виконання вправ на множен­ня  одночлена на   Многочлен

 

35

1

Виконання вправ на спро­щення многочленів Сам.роб.№7

 

36

1

Розкладання многочленів на множники способом вине­сення спільного множника за дужки

 

37

1

Розв'язування вправ на роз­кладання многочленів на множники способом вине­сення спільного множника за дужки

 

38

1

Множення многочлена на многочлен Сам.роб.№8

 

39

1

Виконання вправ на множен­ня многочлена на Многочлен

 

40

1

Виконання вправ на засто­сування правила множення многочлена на многочлен Сам.роб.№9

 

41

1

Виконання вправ на спро­щення виразів

 

42

1

Розкладання многочленів на множники способом групу­вання

 

43

1

Розв'язування вправ на роз­кладання многочленів на множники способом групу­вання

 

44

1

Тематичне оцінювання № 3

 

45

1

Квадрат суми і квадрат різниці

 

46

1

Виконання вправ на ви­користання квадрата суми і квадрата різниці виразів

 

47

1

Виконання вправ на спро­щення виразів Сам.роб.№10

 

48

1

Розкладання многочленів на множники за допомо­гою формул квадрата суми і квадрата різниці

 

49

1

Виконання вправ на засто­сування правил розкладан­ня многочленів на множ­ники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці

 

50

1

Множення різниці двох ви­разів на їх суму

 

51

1

Виконання вправ на мно­ження .різниці двох виразів на їх суму

 

52

1

Виконання вправ

 

53

1

Розкладання   на   множники різниці квадратів двох виразів

 

54

1

Виконання вправ на роз­кладання на множники різ­ниці квадратів двох виразів Сам.роб.№11

 

55

1

Сума і різниця кубів

 

56

1

Виконання вправ на засто­сування формул суми і різ­ниці кубів

 

57

1

Застосування кількох спо­собів розкладання много­членів на множники

 

58

1

Виконання вправ на засто­сування кількох способів розкладання многочленів на множники Сам.роб.№12

 

59

1

Виконання вправ на засто­сування кількох способів розкладання многочленів на множники

 

60

1

Тематичне оцінювання № 4

 

IV. ФУНКЦІЇ (8 ГОД)

Головна мета — ввести поняття функції, області визна­чення і області значень функції, ознайомити учнів із способами задання функції; розглянути функції у = кх, у=кх + в, їхні властивості і графіки.

 

 

Номер уроку

Кількість годин

Тема уроку

Дата прове­дення уроку

61

1

Функція. Область визна­чення і область значень функції. Способи задання функції

 

62

1

Виконання вправ на закріп­лення понять функція,об­ласть визначення функції, способи задання функції

 

63

1

Графік функції. Графічний спосіб задання функції

 

64

1

Виконання вправ на чи­тання і побудову графіків функцій Сам.роб.№13

 

65

1

Лінійна функція, її графік і властивості

 

66

1

Виконання вправ на по­будову графіків лінійних функцій і на використання їх властивостей Сам.роб.№14

 

67

1

Виконання вправ на засто­сування властивостей ліній­них функцій

 

68

1

Тематичне оцінювання № 5

 

V. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИ­МИ (13  ГОД)

Головна мета — ввести поняття рівняння з двома змінними, лінійного рівняння з двома змінними та його графіка, системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; навчити розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними різними спосо­бами (графічним способом, способом підстановки і способом додавання)

 

Номер уроку

Кількість годин

Тема уроку

Дата прове­дення уроку

69

1

Рівняння з двома змінни­ми. Розв'язок рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними

 

70

1

Виконання вправ на за­кріплення понять: рівняння з двома змінними, розв'язок рівняння з двома змінними, лінійне рівняння з двома змінними

 

71

1

Графік лінійного рівняння з двома змінними

 

 

72

1

Виконання вправ на читання і побудову графіків лінійного рівняння  з  двома  змінними Сам.роб.№15

 

73

1

Система двох лінійних рів­нянь з двома змінними та її розв'язок. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графіч­ним способом

 

74

1

Виконання вправ на розв'язування систем ліній­них рівнянь з двома змін­ними графічним способом Сам.роб.№16

 

75

1

Розв'язування   систем  двох лінійних рівнянь з двома змін­ними  способом  підстановки

 

76

1

Виконання вправ на розв'язування систем ліній­них рівнянь з двома змінними способом підстановки Сам.роб.№17

 

77

1

Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом дода­вання

 

78

1

Виконання вправ на розв'язування систем ліній­них рівнянь способом дода­вання

 

79

1

Розв'язування задач за до­помогою систем лінійних рівнянь

 

80

1

Розв'язування задач за до­помогою систем лінійних рівнянь

 

81

1

Тематичне оцінювання № 6

 

 

VІ .ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО

МАТЕРІАЛУ (5 ГОД)

 

Заключне повторення є важливим етапом навчального про­цесу. Від його організації, змісту і форм залежить кінцевий результат навчання — глибина знань, їх міцність, системність, рівень оволодіння практичними вміннями.

Наводимо календарно-тематичне планування заключного повторення.

 

Номер уроку

Кількість годин

Тема уроку

Дата прове­дення уроку

82

1

Лінійні рівняння з однією змінною

 

83

1

Дії над многочленами Формули скороченого мно­ження

 

84

1

Функції

 

85

1

Системи лінійних рівнянь з двома змінними

 

86

1

Підсумкова контрольна ро­бота № 7

 

 

 



03.10.2012 | Aдмін

Вернутись назад