Ігри з Лего

КТП алгебра 7 клас
Календарно-тематичне планування алгебра 7 клас
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
7 клас алгебра
(86 год, у І семестрі — 48 год, 3 години на тиждень;
у II семестрі — 38 год, 2 години на тиждень)
І. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (6 ГОД)
| Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
| 1 | 1 | Повторення навчального матеріалу за попередні класи | |
| 2 | 1 | Повторення навчального матеріалу за попередні класи | |
| 3 | 1 | Розв'язування вправ | |
| 4 | 1 | Розв'язування вправ. Самостійна робота | |
| 5 | 1 | Діагностична контрольна робота № 1 | |
| 6 | 1 | Аналіз контрольної роботи | |
ІІ. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8ГОД)
Головна мета — повторити і привести в систему відомості про рівняння, корені рівняння, розв'язування рівнянь; ввести означення лінійного рівняння, рівняння першого степеня з однією змінною; навчити розв'язувати лінійні рівняння та задачі за допомогою лінійних рівнянь.
| Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
| 7 | 1 | Загальні відомості про рівняння | |
| 8 | 1 | Лінійне рівняння з однією змінною | |
| 9 | 1 | Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них Сам.роб.№ 1 | |
| 10 | 1 | Розв'язування рівнянь, що зводяться до лінійних | |
| 11 | 1 | Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі Сам.роб.№2 | |
| 12 | 1 | Розв'язування задач за допомогою рівнянь | |
| 13 | 1 | Розв'язування задач за допомогою рівнянь | |
| 14 | 1 | Тематичне оцінювання № 1 | |
| IIІ. ЦІЛІ ВИРАЗИ (46 ГОД) Головна мета — ввести поняття цілого раціонального виразу, степеня з натуральним показником, одночлена і многочленна, тотожно рівних виразів, тотожності; навчити зводити до стандартного вигляду одночлени і многочлени, виконувати тотожні перетворення цілих виразів; вивчити формули скороченого множення і застосовувати їх до тотожних перетворень виразів; навчити учнів розкладати многочлен на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування і за допомогою формул скороченого множення. | |||
| Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
| 15 | 1 | Вирази із змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу | |
| 16 | 1 | Знаходження числових значень виразів | |
| 17 | 1 | Тотожні вирази. Тотожність. Тотожне перетворення виразу. Доведення тотожностей Сам.роб.№3 | |
| 18 | 1 | Спрощення виразів і доведення тотожностей | |
| 19 | 1 | Степінь з натуральним показником | |
| 20 | 1 | Виконання вправ, пов'язаних зі степенем із натуральним показником Сам.роб.№4 | |
| 21 | 1 | Властивості степеня з натуральним показником | |
| 22 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів із використанням властивостей степеня з натуральним показником | |
| 23 | 1 | Знаходження числових значень виразів із використанням властивостей степеня з натуральним показником | |
| 24 | 1 | Одночлен. Стандартний вигляд одночлена | |
| 25 | 1 | Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня | |
| 26 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів Сам.роб.№5 | |
| 27 | 1 | Тематичне оцінювання № 2 | |
| 28 | 1 | Многочлен. Подібні члени многочленна та їх зведення | |
| 29 | 1 | Виконання вправ на зведення многочленів до стандартного вигляду | |
| 30 | 1 | Додавання і віднімання многочленів Сам.роб.№6 | |
| 31 | 1 | Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів | |
| 32 | 1 | Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів | |
| 33 | 1 | Множення одночлена на многочлен | |
| 34 | 1 | Виконання вправ на множення одночлена на Многочлен | |
| 35 | 1 | Виконання вправ на спрощення многочленів Сам.роб.№7 | |
| 36 | 1 | Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки | |
| 37 | 1 | Розв'язування вправ на розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки | |
| 38 | 1 | Множення многочлена на многочлен Сам.роб.№8 | |
| 39 | 1 | Виконання вправ на множення многочлена на Многочлен | |
| 40 | 1 | Виконання вправ на застосування правила множення многочлена на многочлен Сам.роб.№9 | |
| 41 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів | |
| 42 | 1 | Розкладання многочленів на множники способом групування | |
| 43 | 1 | Розв'язування вправ на розкладання многочленів на множники способом групування | |
| 44 | 1 | Тематичне оцінювання № 3 | |
| 45 | 1 | Квадрат суми і квадрат різниці | |
| 46 | 1 | Виконання вправ на використання квадрата суми і квадрата різниці виразів | |
| 47 | 1 | Виконання вправ на спрощення виразів Сам.роб.№10 | |
| 48 | 1 | Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці | |
| 49 | 1 | Виконання вправ на застосування правил розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці | |
| 50 | 1 | Множення різниці двох виразів на їх суму | |
| 51 | 1 | Виконання вправ на множення .різниці двох виразів на їх суму | |
| 52 | 1 | Виконання вправ | |
| 53 | 1 | Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів | |
| 54 | 1 | Виконання вправ на розкладання на множники різниці квадратів двох виразів Сам.роб.№11 | |
| 55 | 1 | Сума і різниця кубів | |
| 56 | 1 | Виконання вправ на застосування формул суми і різниці кубів | |
| 57 | 1 | Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники | |
| 58 | 1 | Виконання вправ на застосування кількох способів розкладання многочленів на множники Сам.роб.№12 | |
| 59 | 1 | Виконання вправ на застосування кількох способів розкладання многочленів на множники | |
| 60 | 1 | Тематичне оцінювання № 4 | |
| IV. ФУНКЦІЇ (8 ГОД) Головна мета — ввести поняття функції, області визначення і області значень функції, ознайомити учнів із способами задання функції; розглянути функції у = кх, у=кх + в, їхні властивості і графіки. | |||
| Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
| 61 | 1 | Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функції | |
| 62 | 1 | Виконання вправ на закріплення понять функція,область визначення функції, способи задання функції | |
| 63 | 1 | Графік функції. Графічний спосіб задання функції | |
| 64 | 1 | Виконання вправ на читання і побудову графіків функцій Сам.роб.№13 | |
| 65 | 1 | Лінійна функція, її графік і властивості | |
| 66 | 1 | Виконання вправ на побудову графіків лінійних функцій і на використання їх властивостей Сам.роб.№14 | |
| 67 | 1 | Виконання вправ на застосування властивостей лінійних функцій | |
| 68 | 1 | Тематичне оцінювання № 5 | |
| V. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (13 ГОД) Головна мета — ввести поняття рівняння з двома змінними, лінійного рівняння з двома змінними та його графіка, системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; навчити розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним способом, способом підстановки і способом додавання) | |||
| Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
| 69 | 1 | Рівняння з двома змінними. Розв'язок рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними | |
| 70 | 1 | Виконання вправ на закріплення понять: рівняння з двома змінними, розв'язок рівняння з двома змінними, лінійне рівняння з двома змінними | |
| 71 | 1 | Графік лінійного рівняння з двома змінними | |
| 72 | 1 | Виконання вправ на читання і побудову графіків лінійного рівняння з двома змінними Сам.роб.№15 | |
| 73 | 1 | Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом | |
| 74 | 1 | Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом Сам.роб.№16 | |
| 75 | 1 | Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки | |
| 76 | 1 | Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки Сам.роб.№17 | |
| 77 | 1 | Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання | |
| 78 | 1 | Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь способом додавання | |
| 79 | 1 | Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | |
| 80 | 1 | Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | |
| 81 | 1 | Тематичне оцінювання № 6 | |
VІ .ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (5 ГОД)
Заключне повторення є важливим етапом навчального процесу. Від його організації, змісту і форм залежить кінцевий результат навчання — глибина знань, їх міцність, системність, рівень оволодіння практичними вміннями.
Наводимо календарно-тематичне планування заключного повторення.
| Номер уроку | Кількість годин | Тема уроку | Дата проведення уроку |
| 82 | 1 | Лінійні рівняння з однією змінною | |
| 83 | 1 | Дії над многочленами Формули скороченого множення | |
| 84 | 1 | Функції | |
| 85 | 1 | Системи лінійних рівнянь з двома змінними | |
| 86 | 1 | Підсумкова контрольна робота № 7 | |
03.10.2012 | Aдмін
